Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB

Styrke Motion 150

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort.Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk. Det accepteres at kan benytte fotos med dig på til intern såvel som ekstern information og markedsføring af

Jeg accepterer betingelser