Fitness o. 25 år - 200 kr. pr. md. - NORMALPRIS

Pris: 600,00 DKK

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

ARMBÅND

For at få adgang til fitness skal du hente dit nøglearmbånd i receptionens åbningstid mandag-torsdag kl. 17-20 samt lørdag 10-13.

Depositum for nøglearmbånd er 150 kr.

VELKOMMEN I KLUBBEN

Når du melder dig ind i Kraftværket, bliver du medlem i en frivillig idrætsforening, og ikke et kommercielt fitnesscenter. Vi rydder op efter os selv og det er frivillige, der står for at vedligeholde vores maskiner. Du kan få indflydelse ved den årlige generalforsamling, hvor der vælges en bestyrelse blandt medlemmerne. Vi opfordrer til at vores medlemmer tager medejerskab og medansvar. Du kan altid kontakte bestyrelsen og frivillige ved at henvende dig til receptionen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i klubben!

Fitness-afdelingen har åbent 24/7, og adgang sker via dit nøglearmbånd. OBS! Du kan kun komme ind ved hjælp af dit nøglearmbånd.

Medlemmer under 18 år må ikke benytte fitness mellem kl. 22 og 06, og medlemmer mellem 11 og 14 år skal være i følge af et myndigt medlem, når de opholder sig i fitness.

Nøglearmbåndet er personligt og skal bæres synligt, når du opholder dig i fitness-afdelingen. OBS! Vi fører stikprøvekontrol med medlemskaber. Hvis du mister dit armbånd, kan du få et nyt i receptionen, mod et nyt depositum på 150 kr.

Omklædningen har åbent: Mandag-fredag kl. 6-22 - Weekend kl. 6-16. Omklædningsrummene ligger oppe på 1. sal til højre. Trapperne til 1. sal er ved siden af receptionen. Der er vand og toilet tilgængelig i fitness døgnet rundt.

Som medlem kan du booke en instruktør til en introduktionstime af maskiner og generel træningsplanlægning uden ekstra gebyr. Henvend dig i receptionen eller kontakt os på info@ospc.dk. Det er også muligt at tilkøbe træningsplanlægning af en autoriseret fysioterapeut eller personlig træner. Er du interesseret i holdtræning, kan du opgradere dit medlemskab. Snak med os i receptionen og start med en prøvetime i en af vores mange forskellige foreninger.

Receptionen har åbent: Mandag-Torsdag kl. 17-20, samt lørdag kl. 10-13. Du er velkommen til at tage en træningsmakker med til en gratis prøvetime, når receptionen er åben. Henvend dig blot i receptionen før træning.

Læs vores medlemsbetingelser her https://odensesportscentrum.dk/medlemsbetingelser-2/
og vores husorden her https://odensesportscentrum.dk/husorden-i-fitness/