Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB

8. dec. 2019 - 31. dec. 2019

Fornyelse af medlemskab

1. jan. 2020

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Du kan oprette dig som medlem lige her.

Når det er klaret skal du forbi klubben og vise dokumentation for at du bor i Torstorp og få taget billede til medlemssystemet.

Samtidig oprettes en kode så du kan komme ind i centeret.

Det koster 120 kr om måneden, der trækkes automatisk på dit Dankort eller Visakort hver måned.

Visa og Mastercard betegnes som internationalt kreditkort.

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og foreningen, hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver måned. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos foreningen accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at foreningen trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger. Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os på info@vesterbymotionsklub.dk. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk, dvs, omkring d. 10. i måneden.

Jeg accepterer betingelser