Årskontingent 2020

• Indbetalingskort (+71 kodelinje) fremsendes per email efter tilmelding
  • MobilePay Invoice - fremsendes efter tilmelding

Hvis du vil vælge Mobile Pay

-- Til nyt medlemskab: Det er den hurtigste måde at komme i gang, da det registreres med det samme, så du får et link til dit login.

-- til næste års kontingent (mobil opkrævning hedder "MobilePay Invoice"), skal vi vide hvilket navn, dit MobilePay står i. Hvis det er anderledes end det navn, du bruger til indmeldelsen, skriv det i navnefeltet på tilmeldingsskemaet. Hvis du vil bruge Mobile Pay på et andet mobilnummer, end du opgiver på skemaet, skriv det i nummerfeltet.

Hvis du vælger Indbetalingskort

-- De personlige oplysninger under "Tilmelding til BS" går KUN til din bank - aldrig til os! Vi får ikke dit CPR nr. eller kontonr.!

-- DU SKAL betale 1. kontingent nu via din netbank med +71 kortet i den tilsendte email. Du kan først bruge BS til NÆSTE års kontingent, opkrævet i november. Hvis du vil bruge BS, kan du tilmelde dig her.

-- Der går 2-3 dage, før vi får besked om din indbetaling. +71 kort er anonyme, vi kan ikke se hvem der har betalt, før regnskabssystemet får besked. Hvis du vil i gang med det samme, brug Mobile Pay (evt. kun denne ene gang).

Hvis du skal bruge EAN

Kontakt foreningen.