Alle udbudte ydelser kan enten være kontingenter til foreningen, indbetaling til sociale aktiviteter, jolle-leje, skole, event- og kapsejlads-gebyrer, eller målrettede donationer foretaget på sider beregnet for dette mål. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling sender vi dig en email med kvittering til den email-adresse, du har angivet under tilmeldingsproceduren. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetalingen vedrørende kontingent, jolleleje, jollplads eller skab har fundet sted ikke fortrydelsesret og opsigelsesmuligheder i bindingsperioden. For så vidt angår medlemskab, leje af forskellige effekter eller kapsejladsgebyrer, er dette personlige forhold der ikke kan overdrages til tredieperson.

Familie-rabat: tilmelding af Betaler

1.700,00 DKK

Via Dankort (tilmelding til abonnement)

OBS-OBS-OBS

Denne side henvender sig KUN til familier og man skal følge den foreskrevne procedure.
1. først tilmelde betaler
2. dernæst ægtefælle / samlever
3. barn - et af gangen

Familie-rabat ordning

Du tilmelder dig nu familie-rabat ordningen. Når du har betalt, vil du modtage en mail med links for tilmelding af din ægtefælle/samlever samt hjemmeboende børn

MEGET VIGTIGT!

Du skal skrive dit medlemsnummer på alle de tilmeldinger,
du udfylder og som du modtager en mail med links til, når du har betalt. Dette således vi kan identificere jeres medlemskab som et Familie-rabat medlemskab.

Betingelser for abonnementsbetalinger

Når du tilmelder dig som medlem i Middelfart Sejlklub, oprettes der en abonnementsordning, hvortil der betales kontingent en gang årligt i forhold til datoen, hvor du tilmelder dig og betale første gang. Kontingentet for klubmedlemskabet reguleres og stadfæstes i følge Middelfart Sejlklubs vedtægter på den ordinære Generalforsamling en gang årligt i februar/marts. Ved oprettelse af abonnement/medlemsskab i Middelfart Sejlklub accepterer du, at der samtidig oprettes en betalingsaftale, og at Middelfart Sejlklub trækker kontingentet automatisk fra dit Dankort/ VisaDankort. Vi sender efterfølgende en kvittering via e-mail for betalingen. Samtidig accepterer du at Middelfart Sejlklub årligt fornyer dit abonnement/medlemskab ved automatisk at trække kontingent-beløbet fra dit tilmeldte Dankort / VisaDankort omkring den første bankdag af abonnementsperioden de efterfølgende år indtil du, med reglementeret varsel, som fremgår af klubbens vedtægter, udmelder dig som medlem af Middelfart Sejlklub. Efter gennemført betaling vil du få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb til din e-mail adresse. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit medlemskab fejler (kort udløbet, er inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter har du 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for dit brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger, så du dermed kan fortsætte dit abonnement som medlem af Middelfart Sejlklub. I forbindelse med udsendelse af e-mail kvitteringer m.m.. er det dit ansvar, at Middelfart Sejlklub altid er i besiddelse af din gyldige e-mail adresse. Ændringer i e-mail adresse kan til enhver tid ske ved log-in som eksisterende medlem via klubbens hjemmeside: www.middelfartsejlsklub.dk / Klubben / Medlemsregistrering / Opdatering af stamdata, som kan tilgås ved hjælp af dit medlemsnummer og kode.

Jeg accepterer betingelser