Alle udbudte ydelser kan enten være kontingenter til foreningen, indbetaling til sociale aktiviteter, jolle-leje, skole, event- og kapsejlads-gebyrer, eller målrettede donationer foretaget på sider beregnet for dette mål. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling sender vi dig en email med kvittering til den email-adresse, du har angivet under tilmeldingsproceduren. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetalingen vedrørende kontingent, jolleleje, jollplads eller skab har fundet sted ikke fortrydelsesret og opsigelsesmuligheder i bindingsperioden. For så vidt angår medlemskab, leje af forskellige effekter eller kapsejladsgebyrer, er dette personlige forhold der ikke kan overdrages til tredieperson.

Senior Æ

Via Dankort (tilmelding til abonnement)

Om at være Æ medlem

Har I båd i Middelfart Marina, og er en af jer allerede A- eller B medlem, er der her en mulighed for, at partneren/ægtefællen også kan blive medlem af klubben.

OBS OBS OBS OBS

DU MÅ IKKE ANVENDE DIT EGET LOG-IN, NÅR DU BETALER KONTINGENT FOR ANDRE END DIG SELV

Betingelser for abonnementsbetalinger

Når du melder dig ind i Middelfart Sejlklub som medlem, oprettes der en abonnementsordning, hvortil der betales kontingent en gang årligt pr. 1. april. Beløbet du skal betale, reguleres og stadfæstes i følge Middelfart Sejlklubs vedtægter på den ordinære Generalforsamling en gang årligt i februar/marts. Ved oprettelse af abonnement/medlemsskab i Middelfart Sejlklub accepterer du, at der samtidig oprettes en betalingsaftale, og at Middelfart Sejlklub trækker kontingentet automatisk fra dit Dankort/ VisaDankort. Vi sender efterfølgende en kvittering via e-mail for betalingen. Samtidig accepterer du at Middelfart Sejlklub årligt fornyer dit abonnement/medlemskab ved automatisk at trække kontingent-beløbet fra dit tilmeldte Dankort / VisaDankort omkring den første bankdag af abonnementsperioden de efterfølgende år eller indtil du med reglementeret varsel, som fremgår af klubbens vedtægter, udmelder dig som medlem af Middelfart Sejlklub. Efter gennemført betaling vil du få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb til din e-mail adresse. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit medlemskab fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for dit brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger, så du dermed kan fortsætte dit abonnement som medlem af Middelfart Sejlklub. I forbindelse med udsendelse af e-mail kvitteringer m.m.. er det dit ansvar, at Middelfart Sejlklub altid er i besiddelse af din gyldige e-mail adresse. Ændringer i e-mail adresse kan til enhver tid ske ved log-in som eksisterende medlem i Medlemsregistrering / ved hjælp af dit medlemsnummer og kode.

Jeg accepterer betingelser