Alle udbudte ydelser kan enten være kontingenter til foreningen, indbetaling til sociale aktiviteter, jolle-leje, skole, event- og kapsejlads-gebyrer, eller målrettede donationer foretaget på sider beregnet for dette mål. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling sender vi dig en email med kvittering til den email-adresse, du har angivet under tilmeldingsproceduren. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetalingen vedrørende kontingent, jolleleje, jollplads eller skab har fundet sted ikke fortrydelsesret og opsigelsesmuligheder i bindingsperioden. For så vidt angår medlemskab, leje af forskellige effekter eller kapsejladsgebyrer, er dette personlige forhold der ikke kan overdrages til tredieperson.

Sejlsportsligaen Sejladsgebyr

1.250,00 DKK

Sejladsgebyr

Sejlladsgebyret udgør kr. 1.250 pr. stævneweekend pr. sejler

Der er 4 stævner i løbet af sæsonen - 2 i maj/juni og 2 i august september.

Du kan vælge at betale alt på en gang, eller betale før eller efter hver sejlads.

Kostpenge

Madgebyr er med i sejladsgebyret