Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB

15. dec. 2018 - 31. dec. 2019

Fornyelse af medlemskab

1. jan. 2020

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Vilkår

Kontingent opkræves forud med 175 kr pr år. Efterfølgende opkræves ved hvert årsskifte 175 kr.

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og Søholm 4H hvor kunden fremover automatisk bliver opkrævet. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos Søholm 4H accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at Søholm 4H trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger. Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement.

Jeg accepterer betingelser