Medlemsskab af YogaLife LGBT København

1. feb. 2019

Du betaler nu ved indmeldelse, næste opkrævning er 1. oktober

Kontingent

Hæves månedsvis på dit betalingskort

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger. Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement.

Jeg accepterer betingelser