Alle udbudte ydelser er betalinger til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke af Kerteminde Sejlklub. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Ydelsen er personlig og deltagelsen kan kun overdrages til anden person med foreningens specifikke accept, uanset on det er kontingent til længerevarende aktivitet/medlemskab, eller betaling for engangs aktivitet.

Kølbåde tirsdagssejlads 2019

Tilmeldingsfrist

16. sept. 2019, kl. 00:00

Aftensejlads

Tirsdag
DH-kølbåde

Det er en lokal turneringsserie af sejladser for DH-kølbåde.
Man tilmelder sig hele serien på grundlag af den indbydelse (notice of Race) som er offenliggjort på klubbens hjemmeside

Tilmelding

Regler og betingelser for tilmelding kan ses på KertemindeSejlklub--aftensejlads--DHkølbåde--2019

Deltagerliste

Klik på vis deltagerliste eller se resultatlister på hjemmesiden KertemindeSejlklub--aftensejlads--DHkølbåde--2019t

Accept af betingelser

Tilmeldingen er samtidig deltagerens accept af regler for denne sejlads som beskrevet i den kombinerede indbydelse (NoR) og sejladsbestemmelsr (SI), inklusiv bekræftelse af at alle oplysninger er korrekte og at krav fra NoR er opfyldt.
Oplysninger videregives ikke til tredjepart, men arrangøren kan kontakte deltagerne via mailadressen på ethvert emne tilknyttet deltagelsen og kan vise opysningerne fra stævnesiden..

Medlemsnr.FornavnEfternavn
1243OleVinther