Alle udbudte ydelser er betalinger til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke af Kerteminde Sejlklub. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Ydelsen er personlig og deltagelsen kan kun overdrages til anden person med foreningens specifikke accept, uanset on det er kontingent til længerevarende aktivitet/medlemskab, eller betaling for engangs aktivitet.

Kursusgebyr Duelighedsbevis 2018/19 med Studierabat

1.200,00 DKK

Tilmelding åbner

Tilmeldingsfrist

1. jan. 2019, kl. 00:00

Med studiekort

Giver 300 kr studierabat

Kursusmaterialer

Kursusmaterialer, ca. kr. 1.100, udleveres og betales ved kursusstart enten via mobilepay eller kontant.

Tilmeldingsfrist er overskredet.