Beregn jeres pris

Inkluderet i grundpakken
  • Support via mail og tlf
  • Medlemsstyring
  • Opkrævningsmodul (betaling via bankoverførsel)
  • Nyhedsbreve via email
  • Medlemskort - både fysiske og digitale
Betalingsmuligheder som kan tilvælges efter behov
Kortbetaling
Medlemmer kan betale med dankort og/eller internationale kort såsom Visa og MasterCard, og kan tilmelde sig til automatisk træk.

60 kr. pr. måned

Betalingsservice/PBS
Medlemmer kan betale via +71-kodelinje samt tilmelde sig til Betalingsservice/PBS, hvorefter automatisk træk kan laves.

29 kr. pr. måned

MobilePay integreret betaling
Medlemmer kan lave éngangsbetaling via MobilePay.

19 kr. pr. måned

MobilePay fast betaling
Medlemmer kan tilmelde sig automatisk træk via MobilePay.

19 kr. pr. måned

Ekstra moduler som kan tilvælges efter behov
Tilmeldingsmodul & app
Nye medlemmer kan selv melde sig ind. Medlemmer kan tilmelde sig arrangementer og lave anden selvbetjening. Via en app kan eksisterende medlemmer til- og afmelde sig holdtræning.

60 kr. pr. måned

Regnskabsmodul
Indeholder alle gængse funktioner. Herunder kassekladde, posteringsoversigt, årsregnskab, kontokort, moms med mere. Registreret bogføringssystem hos Erhvervsstyrelsen.

Hjemmesidemodul
Fuld frihed til at lave egen menustruktur. Kan tilføje sider med tekster og billeder. Der kan oprettes nyheder og gallerier.

Bookingmodul
Kan bruges til at booke tennisbaner, padelbaner, lokaler og lignende.

Dokumentarkiv
Opbevar dokumenter sikkert i bestyrelsen. Kan også bruges i regnskabsmodulet, hvis elektroniske bilag skal kunne uploades i regnskabet.

39 kr. pr. måned

Bankforbindelse
Opret forbindelse til bankkontoen så netbankposteringer automatisk kan blive indlæst i regnskabsmodulets kassekladde.

9 kr. pr. måned pr. forbundet bankkonto

Donationsmodul
Indsaml nemt støtte og bidrag. Systemet holder styr på samlet betaling pr. medlem pr. år, og kan give rådata som skal afleveres til SKAT, hvis medlemmerne kan få fradrag for deres støtte/bidrag.

Dørsystem
Styr adgangen til én eller flere døre. Fx indgangsdøren til et fitnesscenter eller dørene til padelbaner.

159 kr. pr. måned

Lysstyring af baner
Anvendes til automatisk at tænde lyset på en bane, når der er en booking. Sparer udgifter til lys og sikrer mod gratister.

159 kr. pr. måned

Fremmøderegistrering
Fremmøderegistrering via tablet/PC hvor medlemmerne selv registrerer sig.

Online afkrydsning
Instruktører krydser fremmødte af i hallen via telefon.

Tidsregistrering
Instruktør registrerer sine timer på telefon.

Øvrige priser
Pris pr. SMS DK-numre
Udsend SMSer til medlemmerne. Fx hvis der er en aflysning i sidste øjeblik.
Klik her for at se priser til udenlandske mobilnumre

27 øre pr. sms

Pris pr. Service-SMS DK-numre
En service-SMS er en SMS som systemet udsender automatisk. Fx i forbindelse med en ledig plads på et hold.
Klik her for at se priser til udenlandske mobilnumre

40 øre pr. sms

EAN
Udsend opkrævninger til offentlige institutioner via EAN-systemet.

8,80 kr. pr. faktura

Kortbetaling
Det koster 0,25 kr. pr. betaling/transaktion der laves med kort.
Læs mere her

25 øre pr. betaling

Betalingsservice/PBS
Man skal have en aftale med Betalingsservice/PBS. Tjek priser for aftale hos Betalingsserivce. Der er både en abonnementspris og en transaktionspris, som afregnes direkte af Betalingsservice. De 29 kr. pr. måned man betaler til ForeningLet er for at have selve integrationen til systemerne hos Betalingsservice, og de 29 kr. kommer således oven i den abonnementspris man betaler til Betalingsservice.

Hvis I allered ehar en aftale i dag med Betalingsservice, så vil denne aftale kunne flyttes over og køre videre via.

Tjek hos Betalingsservice

Jeres pris er:

Oprettelsesgebyr:
Opstartsomkostninger, dørsystem:
4.500,00

Opstartsomkostningerne dækker en controllerboks til 2.500 kr. samt en kortlæser/tastatur til 2.000 kr.
Prisen er for én dør. Der kan tilsluttes to døre til én controllerboks, så hvis I har to døre, så koster det samet set 6.500 kr. i udstyr.
Hertil kommer udgift til låseservicefirma eller elektriker, som skal montere tingene. Denne udgift kan ikke beregnes på forhånd, men kræver en besigtigelse af jeres lokation. I kan indhente uforpligtende tilbud fra diverse låseservicefirmaer og/eller elektrikerfirmaer.
I skal også have internet på jeres lokation.

Opstartsomkostninger, lysstyring:
2.500,00

Opstartsomkostningerne dækker en controllerboks til 2.500 kr. som styrer lyset.
Der kan tilsluttes to baner til én controllerboks, så hvis I fx har fire baner, så skal I bruge to controllerbokse.

Månedligt abonnement:
Grundlag for pris: